wtorek, 3 stycznia 2017

138. Kolejny UFO-k- po warsztatach z pikowania w Szkole Patchworku

Rok temu miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach z projektowania pikowania prowadzonych przez mistrzynię Wiesię Pawłowską- autorkę bloga Quilt and Smile.
Warsztaty oczywiście w Szkole Patchworku Anny Sławińskiej


Wiesia przygotowała dla nas bloczki- ja wybrałam taki troszkę świąteczny i wymyśliłam sobie że wypikuję gwiazdę betlejemską




Zdjęć z "tworzenia" właściwie nie mam. Pod czujnym okiem Wiesi powstało pikowanie w kolorze białym ramka zielona to juz w domu.






Ogólnie jestem z tej poduszki zadowolona- to kolejny UFO-k skończony w 2016r.







Postanowienie na rok 2017- uwolnić kolejne UFO-ki z pudełek

6 komentarzy:

  1. Fajna poducha i fajne pikowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach - jakie gęste pikowanki :D i błyszczące - jaką nitką pikowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nitka Isacord. Pikowanie pod okiem Wiesi- podpowiadała pokazywała. Nie wiem czy sama kiedyś się na takie jeszcze porwę

      Usuń
  3. Piękne pikowanie :-) Poducha ekstra :-)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się