czwartek, 16 listopada 2017

171. BERNINA & ZEN CHIC Quilt-Along: Playing with Triangles- Cz.5 i 6 i 7

Przedwczoraj wróciłam z urlopu- było cudownie.

Te trójkąciki nr 5 i nr 6 uszyłam jeszcze przed urlopem- tylko post się nie pojawił.

BERNINA & ZEN CHIC Quilt-Along: Playing with Triangles- trójkąt nr 5




Tak więc mam kolejne 7 trójkątów









I   moje 4 trójkąty




Pierwsze pourlopowe szycie to trójkąt nr 7

M0je kolejne 6 trójkątów







Razem mam już 151 trójkatów

A w sumie kolory szmatek pasują ciut do mojego urlopu- znowu Alicante- tym razem w scenerii jesienej












3 komentarze:

  1. taki urlop na koniec roku daje super energię - dobrze, że Wam się udało ... i te trójkąty ... cały czas mam nadzieję, ze to nadrobię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten urlop byl dobrym pomyslem -energii mi teraz nie brakuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas nie doczytałam, o co chodzi w tej akcji Berniny, ale Twoje trójkąty bardzo ładne. Listopadowego urlopu nad ciepłym morzem trochę zazdroszczę. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się