niedziela, 5 listopada 2017

170. Warsztaty Twórczo Zakręconych Ustroń 2017 cz1. koraliki

Po kilku latach przymierzania się wreszcie znalazłam się na Warsztatach Twórczo Zakręconych w Ustroniu.



Mój pobyt był krótki ale owocny.
Uczestniczyłam w zajęciach z super instruktorkami.

Natalia Sumina-Ficek




Uczyłyśmy się wykonywać bransoletkę na basie siatki - technika RAW- na zdjęciach bransoletka Natalii

Moje pierwsze zetknięcie się z koralikami rozmiar 11- nie było łatwo i jak na razie wykonałam malutki fragmencik- może kiedyś uda się skończyć



Następne warsztaty pod okiem Weroniki Kaczor





Oj to było dla mnie wyzwanie- jeszcze mniejsze koraliki- rozmiar 15- przy mojej wadzie wzroku musiałam pracować bez okularów bo z bliska ciężko było. Wybrałam szafirowe wrzeciono i srebrne koraliki



Po kilku próbach zaczynania od początku zmieniłam kolor koralików na miedziany i udało się wykonać wisiorek







Wykorzystałam również lampę czołową zakupiona na stoisku Coricamo- bardzo fajne rozwiązanie- do lapy dołączone są szkła powiększające i mam w planach również ich użytkowanie



I jeszcze kilka zdjęć jesiennego Ustronia














Kolejne wspomnienia z warsztatów wkrótce

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się