niedziela, 3 grudnia 2017

172. Milkyway cz 7

Powoli zbliżam się do końca  Milky Way Sampler

Blok grudniowy to Deneb



Mój blok- nie do końca poschodziły sie dzióbki niestety





Przy okazji uszyłam drugą wersje bloku Capella- zamówiłam Shimmery i uznałam, że wykorzystam, żeby tkaniny były inne niż w w bloku Arcturus






Teraz czas połaczyć moje gwiazdy- pomysłu brak, bo chciałabym kocyk-otulacz dla siebie- ale przede wszystkim brak mi już materiały wykorzystanego na tło a nie pamiętam gdzie go kupiłam- został mi kawałek ok 20x20cm

Na razie przymierzam się powoli do uszycia poduszki z pomylonego bloku bonusowego- mój uszyłam w odwrotnej kolejnosci kolorów w kazdym ramieniu gwiazdy- wychodzi brak doswiadczenia z pp- ale ćwiczę  i na dodatek coraz bardziej mi sie podoba ta technika

A to bloczek oryginalny















3 komentarze:

  1. Shimmery to świetny pomysł. W tym bloku świetnie się prezentują. Czekam na całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cokolwiek uszyjesz z tego będzie super . Dziubkami się nie przejmuj znikną po pikowaniu

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się