poniedziałek, 13 marca 2017

149. I po co mi to


Kolejne podejście do UFO

W 2015 roku szyłam bloki w zabawie Quilt Along with Pat Sloan- Mystery- Vacation Time

Uszyłam wszystkie 8 bloków- na blogu pojawiło się tylko 7 z nich- tutaj.

Nie miałam czasu/pomysłu/ochoty na ich wykorzystanie.

W tym roku zgodnie z postanowieniem kończenia UFO-ków pozszywałam bloczki




Ponieważ top jest gotowy mam zamiar wykorzystać go do szkolenia w pikowaniu.


Bardzo podoba mi się tkanina tła- zdecydowanie "szyciowa"




Mój ostatni zakup ( w firmie Globar) to nici Isacord- do haftu- ja zamierzam je wykorzystać do pikowania Wakacji nr 1




I po co mi to?
Gotowy patchwork będzie miał wymiary ok 140x140- na ścianie nie powieszę, jako kołderka też nie bardzo. 
No trudno powędruje do szafy

13 komentarzy:

  1. Śliczną tkaninę dałaś na tło. Ciekawa jestem jakie pikowanie wymyślisz :) Może w szpulki ;)
    Pozdrawiam i chyba też muszę się zabrać za Ufoki...
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta tkanina mnie urzekła. co do pikowania to chyba ogłosze konkurs na wzór

      Usuń
  2. Może serweta na stół...
    Ładne bloczki i tkanina na spód :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A może dodaj temu czemuś powierzchni jednokolorowej z pięknymi pikowaniami i będziesz miała narzutę ?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko pikowanie to moja pięta Achillesowa.

      Usuń
  4. Lubię samplery. A to będzie piekny quilt. Może kiedyś uda się wyjąć z szafy i powiesić gdzieś (na wystawie, w domu?) Z ciekawością czekam na pikowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ela na wystawe to sie nie nadaje. w domu miejsca brak

      Usuń
  5. Bardzo często zadaję sobie takie pytanie - po co mi to? i... szyję. Dla przyjemności szycia :)
    Podziwiam takie dłubanki - żonki, nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle nieustannie się uczę. Dlatego traktuję takie dłubanki jako ćwiczenie

      Usuń
  6. Podzielam zdanie Eli. To będzie piękny quilt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja podziwiam wasze optymistyczne podejscie ;)

      Usuń
  7. Fajnie ten top wygląda i szkoda go do szafy :-( Skoro i tak ma być ćwiczebny, to jak dziewczyny piszą, może warto doszyć bord do odpowiedniego wymiaru i wypikować. Trening idealny, a skoro docelowo ma dożywocie w szafie, to nic do stracenia ;-) Trzymam kciuki za decyzję :-)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się