czwartek, 11 grudnia 2014

100. Okrągły post

Nadeszła wiekopomna chwila- cytując prawie klasyka.
Trudno mi uwierzyć, że to już post nr 100.

A ponieważ okrągły to musi być o tym co szyć lubię najbardziej- czyli o torebce-albo raczej torbie.

Od dłuższego czasu odczuwałam potrzebę posiadania sensownej torby na basen- bo moja używana od iluś lat jest za mała zdecydowanie. Ponieważ sklepowe są niezbyt atrakcyjne to musiałam uszyć.

Wykrój zdecydowanie z mojej głowy- nic szczególnego

Materiał to kolorowe grube płótno + gładka zielona cordura. Całość usztywniona camelą.





Jedna zewnętrzna kieszonka- z cordury więc nie zamoczy się w niej to co nie powinno.




Wnętrze bez kieszeni- zielona bawełna w groszki




Torba zapinana na zamek




Z boków napy- można nadać kształt albo powiększyć nieco.





Uszy ze świetnej kolorowej taśmy nośnej upolowane w pobliskiej pasmanterii- żeby było łatwiej to zamiast je przyszywać użyłam również napów- ale nie do odpinania tylko na stałe.





Nieskromnie powiem, że mi się torba podoba.

A z okazji 100 posta mała szybka rozdawajka.

Zestaw tęczowych tkanin 14 "tłustych ósemek" z jednakowym wzorem.




Warunki udziału w losowaniu tylko 2
1. zostaw komentarz
2. udostępnij banerek u siebie na blogu
3.dodane- dla nieblogowych można się wpisać tutaj a udostępnić info na FB

Losowanie 15.12.2014- bo chciałabym zrobić komuś prezent podchoinkowy



23 komentarze:

  1. Gratulacje z okazji setki! Torba super, sama muszę jakąś uszyć, bo mam braki w tej materii. Na rozdawajkę oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja wskakuję na listę do zabawy :-) Torba ekstra ,taka wesoła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje! To już 100 postów. Brawo! Trzymaj tak dalej.
    Za czym kolejka ta stoi? Za piękną tęczą? To ja też się ustawię :)
    Dzięki za super rozdawajkę :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna tkanina to i cudna torebka :) fajny pomysł z tym zapięciem (napkiem) na boku.
    Na rozdawajkę się piszę jak najbardziej :) Strasznie podobają mi się te tęczowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fantastyczna torebka! Setki gratuluję i czekam na kolejną.
    A rozdawajka tak fantastyczna, że aż nierealna. Pewnie nie do mnie się szczęście będzie uśmiechać, ale co tam, pluć sobie później w gardło nie będę, że nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjjooojjj ja byłam grzeczna :D naprawdę :D i zawsze bardzo sie cieszę z nowych materiałów :D
    byłby tęczowy quilt?? hmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba jest super! podoba mi sie praktyczna opcja powiększania lub pomniejszania, zresztą lubie patrzec na torby które szyją inni bo moje ciągle w kwestii planowania leżą :) Tłuste ósemki to kusząca szansa więc staję w ogonku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna torba !!!
    Gratuluję 100 postów i życzę wielu kolejnych z Twoimi wspaniałymi pracami.
    Piękna kolekcja tkanin i z przyjemnością o nich pomarzę.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i życzenia wielokrotności setek :-)
    Zapisuję się na cudne szmatki z moich marzeń...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne tkaniny :) Z takimi jeszcze się nie spotkałam. Ustawiam się po nie w kolejce do losowania. Życzę wielu setnych postów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. MEGA gratulacje z okazji setki.
    Torba świetna!
    W kolejce ustawiam się i ja, wszystkie, dwa :) warunki spełnione.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ! Tkaniny śliczne! No i torba - jak zwykle - perfekcja i dopracowanie w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba fantastycznie uszyta,widać profesjionalizm w wykonaniu i wykończeniu na napy.
    Moje gratulacje z okazji setki postów.Brawo ,oby wiecej ich było.
    Tak wiec i ja staję w kolejce po rozdawajkę, bo szmatki cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne rzeczy pokazujesz. Dawno nie pisałam komentarza, ale skusiłaś mnie :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Wg instrukcji udostępniłam na fb ;) i niecierpliwie czekam na losowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Życzę dużo setek :) Piękną torbę uszyłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna torba! Bardzo kusząca rozdawajka, dopisuję się :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja chętnie coś przygarnę - udostępniam na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ piękny komplecik tkanin ! Udostępniam na FB bo nie mam bloga ( jako Małgorzata Mirkiewicz)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje! i trzymam kciuki za kolejne setki postów :)
    a tkaninki tak piękne, że i ja cichutko "ustawię się w kolejce" :-)
    udostępniam blogowo....

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna torba - sam bym taką chciała! Pewnie sobie uszyję, tylko nie tak finezyjną, ale może za to patchworkową (a co?). Tylko jeszcze chciałabym się dowiedzieć, co to camela i cordura :(
    Może jeszcze się załapię na rozdawajkę?
    Udostępniam na FB
    Pozdrawiam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze przed północą - wyników nie widzę, więc może rzutem na taśmę załapię się i ja na te łakome kąski :)))) W każdym razie jak nie spróbuję to się nie dowiem, a z pewnością będę żałowała!
    Piękny materiał wybrałaś na torbę! Nie wiem gdzie można kupić takie cuda, ale gdybym się na takowy natknęła - z pewnością byłby mój!! Oby torba służyła jak najlepiej i wzbudzała powszechną zazdrość - jak we mnie :))))

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się