sobota, 11 kwietnia 2020

200. Post jubileuszowy


O czym może być post nr 200 w tym czasie?

Szyję maseczki.
Bawełniane.
Wielorazowego użytku.
Do prania.

Nie chronią przed wirusem.
Chronią przed opluciem.

Szyję dla medyków krakowskich- w tym dla mojego miejsca pracy.
I dla znajomych.

Wybieram szmatki kolorowe- bo potrzeba nam pozytywów.

Kilka(naście) zdjęć










Ja noszę- w pracy i na ulicy- różne mam wzory- na poprawę nastroju








Kolejne w trakcie. Wykorzystałam overlocka - zszyłam ponad 15 metrów tkaniny szerokości 40cm





półprodukt na 76 maseczek


Przy okazji wykorzystuję fantastyczną linijkę do cięcia pasków-Fringe Cut- pierwsze cięłam na 1 cal, kolejne na 1,5 cala-zdecydowanie lepiej się zawija paski szersze.






Cięcie 8 pasków 1,5 cala to 20 sekund











2 komentarze:

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się