środa, 8 kwietnia 2020

199. Zakręcony Patchwork- edycja druga


W dniach 6-8 marca 2020 odbyły się w Ustroniu warsztaty- Zakręcony Patchwork.




Organizatorzy po raz drugi zaprosili miłośniczki patchworku do Gwarka- ośrodek z pięknym widokiem na Czantorię



Fantastyczne kobiety Kasia Kubaszewska i Monika Stanowska wraz z "sztabem" w postaci mężów i synów kolejny raz sprawiły, że spotkanie było bardzo udane.

Ja z powodów rodzinnych byłam tylko 2 dni i uczestniczyłam w dwóch warsztatach

Pod okiem Maryli R-B uszyłam coś- miałam uszyć kwadrat a wyszedł prostokąt bo źle pocięłam tkaninę

Warsztaty Fibonacci i Convergence Quilt pozwoliły mi poznać technikę i co bardzo istotne- zaprasowywanie

To moje wybrane na warsztat tkaniny




Cięcie. Zszywanie. I cięcie. I znowu zszywanie. I znowu cięcie...







Moja praca warsztatowa ma   ok 48x36cm. Nie wiem co z niej powstanie ostatecznie 






1 komentarz:

  1. Witaj ! Bardzo lubię takie zszywanie i cięcie, i znów zszywanie i cięcie, itd. Powstają wtedy takie niezwykłe i nieoczekiwane rzeczy. Piękny blok Ci wyszedł !!!
    Szkoda, że mnie nie było w Ustroniu. Mam nadzieję, że przyjadę jesienią i że warsztaty się odbędą. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się