wtorek, 13 listopada 2018

184. Kołderka dla Zuzi

Od kilku miesięcy szyłam kołderkę dla bratanicy.

Wykorzystałam obrazki "cyrkowe" z żyrafą.

Dopasowywałam wiele szmatek w tonacji turkusowej











Na koloniach patchworkowych w Nieszawie wykonałam kanapkę i przepikowałam w szwach.




Kolejnym etapem było pikowanie geometryczne- na Janome Horizon zaczęłam na stębnówce Janome 1200 skończyłam







Przy okazji pokazuję fantastyczne rękawiczki do pikowania- zakupione w Obi w drodze na kolonie patchworkowe- firma LUX- super się sprawdzają a kosztowały poniżej 10 zł









Uznałam jednak, że to troszkę za mało. I zaczęłam pikować z wolnej ręki- wypełniałam przestrzeń pomiędzy liniami pikowania- stres dla mnie ogromy.
Pierwszy raz pikowałam na stębnówce Janome 1200





Kolejny etap to chowanie nitek- wykorzystywałam ciepłe dni na tarasie




Oto efekt końcowy


 













lamówka dwukolorowa- pomyliłam się w obliczaniu szerokości kolorów




Do kompletu powstała poduszka





Kołderkę zgłaszam do projektu #wykończufo w listopadzie- pomysł Kamili 




2 komentarze:

  1. Brawo Ty! Kolory i wykonanie na piatkę! Dobrze że się zmotywowałaś bo ....dzieci tak szybko wyrastają :D

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się