środa, 18 lipca 2018

180. PKP czyli Pierwsze Kolonie Patchworkowe

W dniach 2-8 lipca 2018 miałam przyjemność uczestniczyć w "koloniach patchworkowych" zorganizowanych przez Stowarzyszenie Polskiego Patchworku w Nieszawie.

Kolonie to był czas warsztatów, czas szycia i czas towarzyski.

Ja brałam udział w warsztatach prowadzonych przez Hanię Siebierwską, Anię Sławińską, Wiesię Pawłowską i Halę Grzesik.

Jedyne co udało mi się uszyć "na gotowo" to torebko- plecak- pod kierunkiem niezwykle cierpliwej Hani. Wykorzystałam tkaniny zakupione w roku 2017 na wystawie patchworku w Fulneku- specjalnie zakupione celem uszycia torebki


Zdjęcia mojego plecaka wykonała Ela Zeman









Ja dodatkowo uszyłam do kompletu kosmetyczkę i nieskromnie powiem, że jestem niezwykle zadowolona.




A to wszystkie plecaki uszyte przez kolonistki




I jeszcze kilka zdjęć z Nieszawy tym razem mojego autorstwa









z pięknym ogrodem




rynek w Nieszawie




ten domek niedaleko rynku mnie zachwycił




i atrakcja Nieszawy- jedyny bocznokołowy prom w Polsce




I takie zachody słońca




2 komentarze:

  1. A gdzie zdjęcie podszewki ?!!! Przecież to ta wisienka na torcie. A ten domek koło poczty tez mnie zachwycił. Zachodów słońca nie widziłam, ciekawe dlaczego ?...

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecak rzeczywiście śliczny i planuję też go uszyć, tylko ie wiem czy am radę bez Hani nadzoru. Nie pokazałaś żadnych relacji z twoich wycieczek rowerowych.

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się