niedziela, 18 marca 2018

175. Bardzo krzywe linie proste- Minecraft po raz drugi

Święta już dawno za nami ale ja nadrabiałam zaległości prezentowe

Drugie podejście do poduszki dla fana Minecraft- pierwsza powstała pod wpływem Asi druga jest bardzo podobna

Tak jak poprzednio wykorzystałam  tkaninę Kona Cotton zakupioną w Craftfabric w kilku odcieniach zieleni oraz specjalny podkład po patchworków o kratce 1 cal- również ze sklepu Marty.

W trakcie szycia użyłam 4 stopek- stopki zwykłej, stopki krawędziowej 1/4", stopki z górnym transportem zwykłej i stopki z górnym transportem ze znacznikiem 1/4"









Tył na zakładkę dwukolorowy




A pikowanie "modern"- w założeniu linie proste u mnie niekoniecznie ;)



Szyję ostatnio bardzo rzadko- wręcz sporadycznie niestety- może z wiosną uda się coś więcej.

A zima w tym roku jest dla mnie pod znakiem gór, śniegu i deski
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się