wtorek, 6 lutego 2018

174. Warsztaty Twórczo Zakręconych Ustroń 2017 cz2. metale

Ostatnio nie mam czasu- natchnienia-siły na szycie czy też inne rękodzieło więc wspominam



Druga część relacji z mojego krótkiego uczestnictwa w Warsztatach Twórczo Zakręconych



Kolejna instruktorka to Anna Zalewska

To fantastyczne prace Ani- wisiory, która zachwyciły mnie najbardziej





Pod jej okiem próbowałyśmy swoich sił w obróbce miedzi.
Mnie udało się zrobić wisior miedziano-mosiężny- chociaż jest niedoskonały ale jest MÓJ i jestem nim zachwycona.

Tak bardzo, że już zakupiłam nożyce do cięcia blachy oraz chemię używaną do wytrawiania ( o mini-kowadle i młotku nie wspomnę).
PS. Mam wytrawiarkę- zakupiłam na OLX i zamierzam używać

Tutaj nasze prace w trakcie wytrawiania



Aby móc mój wisior zaprezentować wszystkim wykonałam warkocz z 3 sznurków sutaszu zakupionych na stoisku Bazar Dekoracji - dziewczyny poradziły mi jakie kolory będą najlepsze.








 Kolejne zajęcia prowadziła Beata Zalewska- Tobatka- moja "stara" znajoma z forum internetowego dziecięcego.
Pod jej okiem zgłębiałyśmy tajniki techniki Chainmaille- splot bizantyjski- świetna technika zamieniania ogniwek na piękną biżuterię



Moje pierwsze nieporadne ślimaczki






I ostatnie warsztaty z Natalija Antunović-Djapo
Wire wrapping- technika, która podobała  mi się zawsze.

Jedna z fantastycznych prac Natalii



I moja malutka skromna- przed i po oksydowaniu





Jestem bardzo zadowolona, że mogłam uczestniczyć w warsztatach. Dziękuję organizatorom i mam nadzieję, że za rok się spotkamy



1 komentarz:

  1. Podziwiałam na bieżąco i mam nadzieję, że spotkamy się w październiku podczas kolejnych warsztatów w Ustroniu.
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się