poniedziałek, 3 lipca 2017

158. Brzegi fabryczne- UTOPIA AGF

Lipiec 2016

Postanowiłam zabrać się do pracy- wykorzystać fantastyczne tkaniny AGF- kolekcja UTOPIA.
Ponieważ niektóre tkaniny maja duże wzory uznałam, że chcę je pokazać i postanowiłam wykorzystać trójkąty 12-calowe.






Korzystając z pięknej pogody pracowałam na tarasie.




Wykorzystałam linijkę trójkątną Creative Grids- jest fantastyczna bo ma paski antypoślizgowe




W trakcie cięcia oddzieliłam "krajki"




Trójkąty nadal czekają na natchnienie i czas ale krajki doczekały się wykorzystania

Korzystając z podpowiedzi Karoliny z B-craft nakleiłam krajki na flizelinę dwustronną a następnie użyłam wypełnienia z Kiltowa 






Jako spód kanapki wykorzystałam również tkaninę AGF





Przepikowałam używając ozdobnego szycia mojego Horizona- wzór 115.









Teraz pora na decyzję do czego wykorzystać taką "kanapkę"?

Pierwszy fragment- podkładka tzw "mug rug". Może trudno w to uwierzyć ale nie mam ani jednej podkładki.
Uszyłam kilka ale dla innych- na prezenty
Tym razem podkładka w 100% dla mnie- i dla mojego kieliszka używanego wieczorową porą- przy maszynie oczywiście












17 komentarzy:

  1. Rzeczywiście fajny sposób na niemarnowanie brzegów :) Dobrze, że teraz masz choć jedną podkładkę ;) Może uszyjesz drugą i zaprosisz mnie na kieliszek soczku malinowego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu uszyłam drugą i zanim zdążyłam się zabrać za lamówkę zniknęła- kompletnie nie wiem gdzie

      Usuń
  2. Podkładka pięknie uszyta i wykończona. Ale ten... soczek malinowy... mmm... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na wykorzystanue krajek. Też ich nie marnuję, wprost przeciwnie wciąż zbieram nowe na uszycie torby.Mam pytanie, czy brzeg jednej na drugą zachodził, bo nie wiudzę na zdjęciu, żeby sie strzepiło .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu nie zachodza- starałam się idealnie dopasować i tylko przeszyłam po wierzchu- nie wiem jak będzie po praniu ze strzępieniem

      Usuń
  4. Ostatnie zdjęcie: grunt, żeby DOBRZE wykorzystać to, co się uszyło, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie lubię "kurzołapek" wolę praktyczne rzeczy- zwłaszcza prezenty dla samej siebie

      Usuń
  5. Widziałam już na fejsie, ale teraz mam okazję pooglądać z bliska. Nigdy nie wiem ile tkaniny odkroić z tą krajką. Taka podkładka mniejsza, czy większa to może być wspaniałe wspomnienie iluś tam prac. Życzę Ci dużo twórczego zapału i obyś tych krajek miała jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo - ja na razie eksperymentuję bo tez nie wiem ile odciąć- a tych tkanin to akurat szkoda - każdy kawałeczek zamierzam wykorzystać

      Usuń
  6. Ja wciąż jeszcze zbieram moje krajki. Fajnie rozweseliłaś te skrawki tą lamówką pomarańczową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ostatnie postanowienie-szycie z tkqnin jednej firmy-pomarańczowy najbardziej pasował z solidow AGF

      Usuń
  7. Narzuta z trójkątów zapowiada sie ciekawie. Ostatnio też polubiłąm takie trójkąty. I ciekawa jestem w jaki wzór będziesz jepikować, bo są duże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli kiedys uszyje narzute z tych trojkatwow to chyba bedzie oikowana tak jak ostatnio Ty pokazalas

      Usuń
  8. No, no! To się panienka rozszalała! ;-) Bardzo fajna podkładka! A tkanina i pocięte z niej trójkąty bardzo mnie intrygują! Co z nich powstanie????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W planach narzuta do mojej sypialni. Na razie tylko w planach

      Usuń
  9. Bardzo fajny sposób, szkoda, że nie wszystkie tkaniny mają takie brzegi co się nadają...

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się