czwartek, 20 lutego 2014

49. Amy Butler po raz pierwszy

Jakiś czas temu zakupiłam książkę Amy Butler "Style stitches. 12 easy ways to 26 wonderful bags"





Książka pięknie wydana, z gotowymi szablonami.
Opisy w języku angielskim- dla osoby początkującej i nie znającej angielskiego nie do końca jasne- według mnie zbyt mało obrazków wyjaśniających co jak i kiedy należy zszyć.
Dodatkowo ja na pierwszy raz wybrałam sobie torbę hobo- nigdy jeszcze takiej nie szyłam.




Żeby sobie jeszcze bardziej utrudnić postanowiłam wykorzystać gładką eko-skórkę i kawałek wzorzystej zabawnej skórki naturalnej- już wiem, że zbyt sztywne materiały na ten model.







Ale skórka leżąc i czekając na nie-wiadomo-co spodobała się mojej siostrze więc postanowiłam uszyć torebkę dla niej na prezent imieninowy.






Torebka jest ogromna- średnica koła to ok.

Zmodyfikowałam wnętrze- wykonałam tylko jedną wielką kieszeń- w oryginale jest jedna z przodu i jedna z tyłu- przedzieliłam ją na 2 mniejsze.

Podszewka to wzorzysta bawełna.








Dodatkowo uszyłam kosmetyczkę do kompletu + smycz na klucze-zdjęcia w innym oświetleniu- przekłamane kolory- w rzeczywistości jest to zgaszony róż jak na poprzednich zdjęciach



















23 komentarze:

  1. bossssska torba!..... bosssssski kpl ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu milo mi ze tak piszesz ale do bosssskosci to jej daleko

      Usuń
  2. Świetna torba, a w komplecie z kosmetyczka super prezent. Taki fason tez kiedyś już szyłam, bardzo trudne było wywijanie podszewki (jak dla mnie początkującej w tym).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danuisu tutaj podszewka nie byla wywijana ale wedlug mnie niezbyt fajnie zszywana na uchu, nastepnym razem jesli sie zdecyduje to bedzie po mojemu zmodyfikowane

      Usuń
  3. aaaaaaa a mi nie chcesz zrobić prezentu?? :D
    cudna! :D ja też mam zamiar uszyć sobie nową - pewnie coś w stylu hobo... ale pierw kilka bloczków patchworkowych musze jeszcze machnąć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie- ciezarnej sie nie odmawia podobno :)

      Usuń
  4. Fantastyczny komplet - super wykonanie !!!
    Kolor bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ze sie podoba- kolor zdecydowanie nie mój. Wykonanie pozostawia wiele do życzenia niestety

      Usuń
  5. Bardzo ładna! I duża! I pojemna!!!! Uwielbiam takie!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No duza jest i pojemna- wejdzie wszystko.
      Mam w planach ten fason dla siebie

      Usuń
  6. śliczna!!! naprawdę bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi ńiezwykle miło ze sie podoba

      Usuń
  7. rewelacyjna torba! i kolory idealne jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje ulinka. Kolory tez dla mojej siostry i w sumie mamy wiec chyba mamie tez z tego uszyje

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kiedyś rozglądałam się za tą książką, ale nie znalazłam jej "na żywo" co by móc wziąść do ręki i poprzeglądać. Zakupu przez sieć nie zaryzykowałam :) Ale skoro mówisz, że warto, to może jeszcze kiedyś się skuszę. Z resztą jak widzę, jakie cuda można z niej uszyć, to tym bardziej mnie zachęca! :))) Bardzo fajny a przy tym praktyczny prezent - jestem pewna że się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam przez sieć bo spodobały mi sie torebki uszyte przez Alveanerle według tej ksiązki.

    Uważam, że warto- książka jest pięknie wydana

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się