czwartek, 4 lipca 2013

10. Patchworkowa torebka

Ponad rok temu na forum Szyjemy po godzinach brałam udział w konkursie na torebkę patchworkową i udało mi się zająć 3 miejsce co mnie niezmiernie zdziwiło i ucieszyło zwłaszcza ze torebki biorące udział były wyjątkowo piękne.
Nie prowadziłam wtedy bloga więc nie miał okazji jej pokazać i teraz to zrobię- torebkę "ukradła" moja siostra. Uszyta z bawełny ucho to skórka naturalna. Wwewnątrz tylko jedna skromna kiesonka


A to zdjęcia produktów które częściowo zostały wykorzystane- piękne skórzane spodnie firmy GAP do recyklingu i 2 skórki naturalne zamszowe




Beżowa już gotowa tylko brak czasu na zrobienie zdjęć czerwona w trakcie szycia


1 komentarz:

  1. Śliczna ta torebka patchworkowa i wcale się nie dziwię, że zajęła 3 miejsce:)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się