poniedziałek, 17 lutego 2020

196. Tres for Australia

Koleżanki ze Stowarzyszenia Polskiego Patchworku postanowiły włączyć się w akcję 


Wollongong Modern Quilt Guild 


"To stronka patchworkowa, której admin wyszedł z inicjatywą szycia quiltów dla Australii, które zostaną wykonane z bloków z motywem drzewa. 
Potężne drzewo wyrasta z maleńkiego nasiona, symbolizuje pokolenia, rodzinę, jego korzenie zapewniają siłę i stabilność.


Jak można pomóc:


Uszyj blok o wymiarach 12,5 x 12,5 cala z motywem drzewa na białym lub jasnoszarym tle.
Nie ma żadnych ograniczeń w rodzaju bloku i wzorze drzewa. Narzuty będą piękne i różnorodne, tak jak nasze wspaniałe społeczności. Z przesłanych do Australii bloków będą szyte quilty, a następnie zostaną przekazane osobom potrzebującym, które w pożarach straciły wszystko"


Postanowiłam i ja dołączyć.
Wykorzystałam projekt Danki Kruszewskiej i uszyłam 2 bloki metodą FPP









Wykorzystałam ciężarek do unieruchomienia linijki- za radą Wiesi Pawłowskiej




Moje 2 drzewka- podobno trzymają rozmiar (wg Lenki Galińskiej)- chyba pierwszy raz wyszło mi tak dokładnie











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się