wtorek, 7 stycznia 2020

191. "Zaszywanie Sylwestra"

Minęło trochę (dużo) czasu od ostatniej notki. W tym czasie nie szyłam nic.

W Sylwestra wzięłam udział w zabawie wspólnego szycia na FB.
Grupa węgierska szyje tak w Sylwestra od lat. U nas za sprawą Kasi- polsko/węgierskiej patchworkarki już po raz drugi było wspólne szycie.

Podstawą był taki blok- w różnych wersjach






Ja postanowiłam wykorzystać dawno zakupioną kolorową rolkę tkanin





I powstały na razie takie 2 bloki.




Fotki w trakcie szycia i cięcia


















W trakcie kolejne z tej rolki


Nie wiem do czego ostatecznie wykorzystam to co uszyte ale bardzo mi się ten blok podoba

1 komentarz:

  1. Cudna rolka i piękne kwadraty z niej powstały.
    Dobrego Nowego Roku Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się