czwartek, 14 września 2017

164. Milkyway część 3

Ciąg dalszy mojego szycia w związku z  QAL  na blogu Blossom Hearts Quilt.

Postanowiłam, że do końca sierpnia będe na bieżąco z blokami. Prawie się udało- prawie bo zdjęć nie miałam kiedy zrobić i dodatkowo jeden bloczek zepsułam.

Blok nr 5- Vega









Blok nr 6- Capella









Blok nr 7- Rigel





moje fragmenty pomylonych bloczków- niestety muszę zamówić tkaniny w Craftfabric bo zostały mi resztki tych fioletów



Blok nr 8- Polaris







Aktualne gotowe bloki- szczęśliwa siódemka



CDN...

A przy okazji kilka zdjęć z mojego prawie jesiennego ogrodu- w tym roku bardzo mało owoców było










7 komentarzy:

  1. Piękne, te gwiazdy. Wcześniej nie zauważyłam tego wyzwania , ale dziś już sobie dooglądałam wszystko i muszę przyznać ,że ciekawa jestem Twojej interpretacji i finału. To będzie ekstra uszytka :-)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje ci Iwonko- a moze dołaczysz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te bloki w Twoim wydaniu. Żałuję, że wcześniej nie przystąpiłam do tej zabawy i przegapiłam wzory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jesli jestes zainteresowana to mogę podesłać bloczki

      Usuń
    2. Jeżeli byś mogła, bardzo bym była wdzięczna.

      Usuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się