poniedziałek, 28 maja 2018

178. Ubranko dla Kundelka

Kilka miesięcy temu dostałam w prezencie czytnik- Kindle Paperwhite.

Długo nie mogłam się przekonać do takiej formy książki ale kilka elementów zadziałało: lekki i nieduży format, dostępność wielu książek  darmowych w sieci, szybkość zakupu kolejnego tomu czytanej książki.

Czytnik na stałe zamieszkał w mojej torebce jednak szybko zauważyłam, że ekran zaczyna być porysowany.

Gdy zobaczyłam na FB tutorial Ewy na etui na karty do gry (i inne możliwości) postanowiłam szybko uszyć ubranko dla kundelka.

Wykorzystałam ponownie tkaninę "rowerową" BLUEBIRD PARK KATE&BIRDIE.
wewnętrzna tkanina to również bawełna patchworkowa a ocieplina to wypełnienie termoprzylepne z Kiltowa

Przepikowałam prosto-krzywo.

Nie miałam odpowiedniej gumki więc wykorzystałam tasiemkę kolorową- do tego guzik drewniany "handmade"

Jestem bardzo zadowolona z ubranka- mała rzecz a cieszy








3 komentarze:

  1. Mój kundelek przyjechał do mnie z okładką (zamykaną na magnes). Trochę szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! I patrzę na Twoją pracę z pewnym sentymentem, ponieważ parę lat temu od "ubranka na kundelka" zaczynałam swoją przygodę z pikowaniem. Pozdrawiam i liczę na spotkanie w nieodległym terminie.

    OdpowiedzUsuń
  3. mała rzecz a cieszy - super pomysł

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się