sobota, 26 sierpnia 2017

161. BERNINA & ZEN CHIC Quilt-Along: Playing with Triangles- część 1

Kolejny QAL który mnie zainteresował to BERNINA & ZEN CHIC Quilt-Along: Playing with Triangles


Zaplanowane 12 różnych trójkątów- zabawa ma trwać do dnia 15.01.2019

Wybrałam tkaniny AGF z różnych kolekcji- z moich zapasów

Kolekcja LEGACY

Traces od Stillwater
Traces of Teal
Decoratifs Spearmint
Stitched Heritage Shadow

Kolekcja WINGED

Feathered Flight Acorn
Feathered Flight Sunken
Frillyy Flutters Mist

Kolekcja LITTLEST

Dream Clouds Clear
Teensy Weensy Pine

Kolekcja SQUARED

Carbon






Moje trójkąciki- 16 sztuk- każdy inny




Już czekam na następny tutorial- te 16 trójkątów uszyłam błyskawicznie korzystając ze świetnego sposobu pokazanego w zabawie

A i jeszcze się pochwalę- trójkąciki moje leżą na macie, którą jakiś czas temu zakupiłam.

Mata obrotowa OLFA 17-calowa- fantastyczna- od 3 lat mam matę obrotową również OLFA 30x30cm - jest świetna jednak ta nowa jest dużo lepsza- czasami wielkość ma znaczenie ;)MaLGY-830
M

2 komentarze:

  1. Piękne tkaniny wybrałaś. AGF ma śliczne morskie odcienie!
    Ja wciąż się waham, ale kuszą mnie te trójkąty strasznie ;)
    Matę obrotową mam tą małą i jeszcze nigdy jej nie użyłam - może warto spróbować...
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mata obrotowa to moja miłość.
      Tkaniny AGF są cudowne między innymi dlatego, że szmatki z różnych kolekcji pasują do siebie

      Usuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się