wtorek, 22 sierpnia 2017

160. MILKYWAY- mleczna droga cz.1 QAL

Od stycznia 2017 trwa QAL  na blogu Blossom Hearts Quilt.




Dopiero w sierpniu znalazłam czas na udział w projekcie.

Wybrałam tkaniny "gwiaździste"- kolekcja Artisan Spirit Shimmer firmy Nothcott kupione w Craftfabric


Postanowiłam trzymać się oryginalnej kolorystyki


Tło to KONA COTTON kolor COAL 


Sirius- blok oryginalny




Canopus- blok oryginalny




To moje pierwsze 2 bloki - żałuję, że zdjęcia nie oddają urody shimmerów












Oczywiście nie obeszło się bez prucia- Sirius szyłam 3 razy





Kolejne bloki w trakcie szycia





9 komentarzy:

  1. No, to masz tyle co i ja :). Ale niedługo polezę do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja jestem w trakcie kolejnych dwóch i moze podpełzne dalej do konca sierpnia

      Usuń
  2. Super! Trzymam kciuki za wytrwalosc bo efekt bedzie cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kciuki. Efekt-top-bedzie pewnie ładny ale ja ciągle pikować nie umiem

      Usuń
    2. Trenować na sucho i mokro. I do kosza, do kosza. A najgorsze: Przemóc się.

      Usuń
    3. Aniu ja własnie nie mogę się przemóc

      Usuń
  3. Utknęłam w kwietniu, czyli w połowie póki co. Cztery zaległe. Może się w końcu kiedyś zmobilizuję i podgonię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam do konca sierpnia być na bieżąco- gotowe mam kolejne 2 bloki i zaczęłam kolejne 4

      Usuń
    2. Dzielna jesteś! :-D

      Usuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się