środa, 21 stycznia 2015

108. Upiorny UFO-k ukończony

W tym poście pisałam o zmaganiach z narzutą zamówioną. teraz udało mi się ją skończyć i trafiła do swojego domu więc mogę pokazać
Tak wyglądały poczatki




A tak całość- bez borderu


Użyłam ociepliny bawełnianej z B-craft- musiałam ją połączyć bo narzuta w całości ma 225x240cm, zrobiłam to przy pomocy taśmy flizelinowej w rolce- świetna sprawa, flizelina przeszywana więc się nie rozciąga



Całe szczęście że miałam gdzie rozłożyć tego potwora do kanapkowania- zajęło mi to ok 3 godzin



W szyciu nieustannie towarzyszyła mi Frida


Pikowałam po szwach prostokątów dużych i małych, ramka wypikowana równoległymi liniami przy użyciu fantastycznych nici monofilowych Aurifil- (również zakupione w B-craft) nieporównywalna jakość z tymi którymi szyłam wcześniej








Lamówka wykonana z resztek tkanin- w sumie było jej 11 metrów





Narzuta w całości prezentuje się tak



Do uszytych wcześniej poduszek 40x40 pokazywanych tutaj  dołozyłąm jeszcze 2 duże poduchy 50x70- zostało mi sporo kwadracików. Przepikowane wzdłuż szwów i cześciowo równoległymi liniami







A tutaj już komplet w sypialni- nie widziałam jej wcześniej ale wydaje mi się, że dobrze się dopasowałam do całości nie tylko z kolorystyka ale i geometrycznym wzorem







23 komentarze:

  1. Jeden Ufo mniej. :)
    Pięknie prezentuje się w sypialni! Idealnie się wpasował do tego wnętrza!
    Nigdy dotychczas nie słyszałam o taśmie flizelinowej w rolce. Muszę spróbować!
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tasme kupiłam w wielkiej rolce na Allegro- jakas wyprzedaż była- bardzo wygodna np do pasków do torebek- dziekuje za miłe słowa

      Usuń
  2. Piękna i idealnie wpasowała się do wnętrza :)
    Taśma flizelinowa w rolce??? też muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, robi wrażenie - nie tylko rozmiarami ;) Niesamowicie Piękny komplet i idealnie pasuje do wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ze się podoba i że przypadkiem idealnie się dopasował- bałam sie zgrzytu kolorystycznego

      Usuń
  4. Gratuluję ukończenia takiego wielkiego UFO-ka. Wspaniale wygląda na łóżku z kompletem poduszek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna narzuta w pięknej kolorystyce. Całość prezentuje się fantastycznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplet. Podziwiam za cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cierpliwosć traciłam wielokrotnie. dziękuje

      Usuń
  7. Wow! To dopiero robota! Brawo za wytrwałość! Efekt naprawdę imponujący

    OdpowiedzUsuń
  8. FANTASTYCZNA narzuta!!! Piękne kolorki wybrałaś i uszyłaś w bardzo elegancki wzór! Cudo! Podoba mi się jak nie wiem co!
    I te poduszki do kompletu! Normalnie cacuszko!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorki wybrała moja siostra ja tylko musiałam znaleźć odpowiednie szmatki. Ciesze się ze się podoba

      Usuń
  9. Gratuluję wytrwałości Pięknie uszyta wielgachna narzuta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooooooooooooo i jeszcze długo bym tak mogła :-). Narzuta idealna pod każdym względem czyli: wykonanie, kolorystyka i dopasowanie do wnętrza.
    Pozdrowienia ze stryszku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty jesteś dzielna!!! Podziwiam, że nie zdezerterowałaś przed tym kolosem. Mało tego - wygrałaś tą bitwę w 100%!! :)))

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się