poniedziałek, 17 kwietnia 2017

150. Podpatrzone u Eli Zeman

Ela Zeman pokazała tutorial na "dyskretnik". Zainspirowała mnie do uszycia podobnego.

Użyłam bawełny laminowanej  Silent Cinema Starlet Green Jenean Morrison  

Podszewka to Chicopee Denyse Schmidt dla Free Spirit

Wymiary 12 x 9 cm







Przy okazji powstała saszetka "podróżna" na heksagoniki- mieści wszystko co potrzebne i już ze mną podróżowała- na warsztaty w Szkole Patchworku.

Uszyta z laminowanej bawełny Kaffe Fassetta- podszewka to bawełna- nie znam firmy bo to resztka

Wymiary 24 x 19 cm











W podróży Pendolino




A ja w święta samiast pisanek pokolorowałam sobie już dawno zakupione numerowane szpilki- dzieki kolorom będzie można wykorzystać do numerowania bloków w rzędach i kolumnach.









A i na koniec świątecznego poniedziałku korzystając, że dzieci jeszcze na wyjezdzie zabrałam się za UFO




8 komentarzy:

  1. Większa wersja też za mną chodzi. Właśnie jako taki pomocnik w podróży. Twoje są świetne- bardzo podobają mi sie kolory i metalowe napki ( jeszcze nie próbowałam z metalowymi)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ci jeszcze raz za inspiracje. Napki od zawsze metalowe. Chociaz ciagle mam ochote na p,astikowe z uwagi na kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Dyskretniki urocze :)
    Ale te szpilki są niezwykle pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ładne te dyskretniki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne saszetki :-) I pomysł z impregnowaną tkaniną super. Heksy to jednak choroba nieuleczalna ;-) No i szpilki numerowane mnie kuszą, a pokolorowane to już w ogóle. Choć ja nie szyję tak metodycznie, więc nie wiem, czy zdałyby u mnie egzamin :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bawełna laminowana jest fantastyczna. A szpilki polecam

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się