wtorek, 12 lipca 2016

132. 70-tka Mamy- z kwadracikami w tle

Tutaj opisałam początki szycia prezentu dla mojej Mamy z okazji 70-tych urodzin.


Narzuta według tego tutorialu- znikające 9-łatki z wykorzystaniem Layer Cake- Layer Cake Mody- Rambling Rose + Jelly Rolls z tej samej kolekcji






Praca wre



Prawie jak układanie puzzli






Etap pośredni- top gotowy



Pikowanki geometryczne






Nitki trzeba schować- najlepiej w ogrodzie się pracuje





Na lamówkę nadszedł czas





Efekt końcowy- narzuta ma wymiary 210x240













Tył nieco kombinowany- miałam 1,5 metra tkaniny typu "backing" ( wzorzysty w odcieniach brązu) szerokości 250cm trzeba było  coś dołożyć







Mamie prezent się spodobał- innym członkom rodziny również

A prezentem głównym był kolaż zdjęć- taki przegląd historii życia mojej Mamy



Miałam w planach uszycie jeszcze 2 poduszek większych z wykorzystaniem szmatek z Jelly Rolls ale czasu zabrakło



7 komentarzy:

  1. Piękna i widać ogrom pracy. To chba największy jaki do tej pory uszyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Dla siostry byla podobnych wymiarow

      Usuń
  2. Podobają mi się te kolorowe wstawki na pasie błękitu dookoła :) Piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie. Ocieplina od Ciebie Karolino

      Usuń
  3. piękna, podziwiam za cierpliwość szycia takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam i napatrzeć się nie mogę@ wspaniały prezent

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się