środa, 17 grudnia 2014

102. Wyniki losowania i sieciowe zakupy tkaninowe

Przepraszam za opóźnienie w ogłoszeniu wyników zabawy- praca do późna + chore dziecko = niedoczas.
dziękuję wszystkim za udział w zabawie.

Informuję, że wylosowane zostały Terenia oraz Ewa- tak tak bo mam 2 zestawy i mam taki kaprys, żeby się tym z wami świątecznie podzielić- proszę o szybciutkie podanie adresów- może poczta zdąży przed Swiętami.

W ostatnim czasie zakupiłam sporo pięknych tkanin. Na razie leża i czekają na natchnienie.
Od czasu do czasu wyciągam je i oglądam i ciesze się, że je mam- ot takie "srocze" zachowanie

Zakupiłam kilka u Karoliny z B-craft

Fantastyczna kolekcja Charmville




Kolejna zakupy to w sklepie Craftfabric

Zestaw "Atena" z AGF


Tęczowy zestaw Fusion Meadow


Jak widać tęsknię do wiosny i lata i tęczy






8 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę !!!!! Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo mocno i ściskam Cię mocno !!!
    Wspaniały prezent przedświąteczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja bardzo dziękuję za ten miły prezent pod choinkę... bardzo ale to bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamiast pracować podziwiam cudne tkaninki :):):)
    Niesamowity prezent !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś dostałam przesyłkę z prezentem i od razu położyłam paczuszkę pod choinką.
    Poczeka sobie tam do wigilii, jako bardzo specjalny prezent dla mnie.
    Najserdeczniejsze życzenia świąteczne dla Ciebie i Twoich najbliższych - miłości,szczęścia, zdrowia, radości i bogatego "Dzieciątka".

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesze sie Tereniu ze tkaninki sa pod Twoja choinka-to jak by wspolna Wigilia.


    OdpowiedzUsuń
  7. Wow !!! Ale się zaopatrzyłaś. Piękne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się