środa, 1 października 2014

90. Obiecana rozdawajkowa kosmetyczka

W lipcu na FB z okazji 100 polubień ogłosiłam rozdawajkę która dopiero teraz ma swój finał.
Najpierw problem z kontaktem potem zepsuta maszyna do szycia- dzięki Eti nastąpiła błyskawiczna wymiana silnika w moim Horizonie.
Potem sierpień cały na urlopie a wrzesień bardzo zapracowany.

Wylosowana koleżanka nie określiła jakie kolory lubi więc wybrałam dla niej piękną tkaninę z B-craft http://b-craft.pl/sklep/bawelna-1/pwtg134-scarlet/- w realu bardziej bordowa.
To już któraś kosmetyczka z tkanin z tego sklepu- wszystkie są piękne



Kosmetyczka najprostsza do tego chustecznik I zapomniałam o wszyciu metki bo się spieszyłam
Zdjęcia w domu więc niezbyt dobrej jakości. Wnętrze to czeska bawełna. 





Mam nadzieję, że będzie służyła

6 komentarzy:

  1. Świetny zestaw. Tkanina bardzo urokliwa, koła sprawiają wrażenie pikowania, z pewnością prezent zadowoli obdarowaną szczęściarę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ze ta tkanina jest super. Kazda kosmetyczka uszyta z tkanin od Karoliny jest swietna

      Usuń
  2. Piękny zestaw :) A jak ja mężowi mówię, że mi coś w Horizonie stuka, to on się upiera, że te maszyny się nie psują... tia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie stukalo tylko padlo calkiem. A zestaw jest prosciutki -tkanina jest piekna i tudno ja zepsuc. Nastepne czekaja w kolejce na wolny czas

      Usuń
  3. Piękna!! Prześliczny materiał

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje. Material jest rzeczywiscie przesliczny

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się