niedziela, 2 lutego 2014

45. Tunika dzianinowa


Kolejne tkanina została uwolniona
Pod koniec lata kupiłam w Matexie dzianinę popielatą taką melanżową w świetnym gatunku.
W planach była sukienka ale jednak uznałam, ze bluzka-tunika bardziej mi się przyda.

Wykrój z Burdy 4/2011 model 118




Potrzeba  sporo materiału- bo karczek wraz z rękawami kroimy w całości i wzdłuż materiału- mnie wyszło 140cm- szerokości 150




Model łatwy do uszycia- 4 szwy- które ja wykonałam na overlocku.








Wykończenie oczywiście coverlock.
Dekolt podkleiłam taśmą flizelinową.









Jestem z niej bardzo zadowolona- niezwykle miła w dotyku dzianina, swobodny krój, szyło się szybko i przyjemnie. Polecam ten fason



A ja szyję sobie kolorowo- taka mała "zajawka"





16 komentarzy:

  1. Bardzo profesjonalnie wykończona :) Szyłam ten sam model, z punto. Nie wiem jak jest u ciebie, ale moje rękawy są bardzo wąskie i zastanawiam się nad przeróbką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są bardzo waskie. Z tej dzianiny jest ok ale z grubszej, bardziej miesistej wedlug mnie bylyby za waskie.

      Usuń
  2. Świetna dzianina, bluzka z pewnością należy do tych ,w których się człowiek zawsze dobrze czuje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzianina jest w super gatunku, nie byla najtansza ale uwazam ze warto

      Usuń
  3. Świetna:) szkoda, że nie mam overlocka:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie szycia bez overlocka nie wyobrazam no ale mam od 14 lat juz wiec sie przyzwyczailam

      Usuń
  4. Piękna tunika! I mimo, że to "tylko cztery szwy" to bardzo elegancko ją zszyłaś i wykończyłaś!

    Ja mam tyle ufoków, że powinnam zamknąć się przynajmniej na 3 lata i to wyszywać..... Buuuu....

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ufoków tez mam duzo i na rok by spokojnie starczylo. Dziekuje za mile slowo. Staram sie robic wszystko dokladnie bo nie lubie fuszerki

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj :)
    szyłaś pokrowiec ? jeśli tak prosze o zdjęcia a najlpiej link do posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokrowiec na co? Na mszyne jeszcze nie szyłam bo pewnie o to pytasz mam w planach po feriach dopiero

      Usuń
  7. Wyszlo fajnie- a w noszeniu rewelacja, załuje ze nie ma identycznej dzianiny w innych kolorach bo jest fantastyczna, szyło sie tez bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda na bardzo wygodną :D ja niestety nie mam tego numeru burdy

    OdpowiedzUsuń
  9. doczytałam o coverlocku?renderce na foru, SZPG, zdradzisz jaki masz? bo ja właśnie dumam nad takowym

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się