środa, 2 października 2013

24. Bloki 7-8-9 /12

Dawno nie pisałam- ale też nie szyłam.
Poczatek roku szkolnego, praca szkoła itd.
Do tego niestety padł dysk w laptopie.
Ale już mam nowy i jest ok.

Cieszę się, że osoby wylosowane w  mojej zabawie są zadowolone.
Dziękuję też tym, ktorzy zechcieli dołączyć do obserwatorów mojego bloga.


Ostatnio wolny dzień urlopowy poświęciłam na szycie- udało się uszyć 3  bloki  w zabawie 12/12


Lipcowy





I moje wyjątkowo krzywe- zielony uszyłam po raz dugi- bo nie nadawał się do niczego




Sierpniowy






Wrześniowy



Tutaj niestety już po uszyciu zorientowałam się, że zrobiłąm duży błąd- na odwrót kwadraty wszyłam- ale na razie nie będę zmieniac



A to malutka zapowiedź tego co zaczęłam szyć- mam nadzieję, że szybko wrócę do zdrowia i uda się szyć dalej 





7 komentarzy:

  1. no to kreatywnie spędzasz czas wolny:-) super te zestawy

    OdpowiedzUsuń
  2. wo ale piękne prace;)podziwiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zrobiłaś te miesięczne bloki,ja tez je szyję,ale gdzie tam moje krzywulce do twoich? nawet ich na blogu nie pokazuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. super - ja poległam na marcowym i chyba już nie dogonię...

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się