poniedziałek, 1 lipca 2013

9. 12/12 połowa za mną

Przerwa nastąpiła u mnie w blogowaniu- związana z przeniesieniem się na inny adres.
Uznałam, ze lepiej będzie oddzielić mój byt wirtualny od rzeczywistego - a ponieważ moje życie zawodowe jest zupełnie z innej bajki niż zainteresowania w wolnym czasie to nie chcę posługiwać się w blogu swoim nazwiskiem.

Kontynuacja zabawy 12 bloków na 12 miesięcy z forum Szyjemy po godzinach

Bloczek czerwcowy

http://www.quilterscache.com/P/PricklyPearBlock.html

moje bloczki w dwóch kolorystykach wyjątkowo krzywe wyszły zwłaszcza zielony



i połowy narzuty 



2 komentarze:

  1. Piękne obydwie kapy. Jak dla mnie, ta z lewej strony piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że robisz dwie wersje,brawo!!ja wolałabym ta w zieleniach:)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo mile widziane- pochwały dodają energii, uwagi pomagają w doskonaleniu się